ad-en-sjef-in-georgie.reismee.nl

Van Tianeti naar Tevali : 65 km

Wentelteefjes als ontbijt. Dan meteen na vertrek houdt de asfaltweg O en wordt het 30 km steenslag en stenen. Inclusief een pittige stijging en dito afdaling. Wat feitelijk nog erger is. Zeker als het zadel weer langzaam zakt. Bij een miniboerenbond een slangenklem gekocht om verder zakken te voorkomen. En een nieuwe bout geplaatst met de hulp van het voltallige personeel. En je mag niks afrekenen. Dan nog 35 km vals plat en we zijn bij ons via booking.com gereserveerde guesthouse. Ontvangst met witte en rode huiswijn,aardbeien en kaas. Gegeten in het plaatselije hotel en da was een domper. Soep te koud maar na een opmerking daarover dachten zij dat hij nog te warm was, dus de volgende werd helemaal koud geserveerd. Taalprobleem maar nu even geen cachapoury of spinaziesalade meer. Nog een drankje en daar een georgische studente ontmoet die in Tiblisi psychologie en Nederlands had gestudeerd. We weten niet meer waarom. ..